OOTG 16 - Ja jag gillar dig

 
TIDIGARE KAPITEL:
 Jag hade sårat henne, av någon anledning som jag inte kunde förstå mig på hade jag sårat henne. Jag hade lovat mig att jag aldrig skulle såra henne då hon redan gått igenom så mycket och hon förtjänar det bästa. 

  Men jag hade klantat mig. Den här gången hade jag verkligen klantat mig.

 



 

 

  ”Varför följde du efter mig Justin? Är det inte ganska uppenbart att jag ville vara ifred” skrek Adria åt mig när jag väll kommit ikapp henne. Jag hade stuckit efter henne så fort jag fått tillbaka kontrollen över min kropp och letat efter henne ett tag nu. Skogen var stor så det var mycket att kolla. Men jag hade äntligen hittat henne här. Jag var lättad då  jag var rädd att något skulle hända henne. Jag vet att hon kan ta hand om sig själv, det tvivlar jag inte på. Men jag kan ju fortfarande oroa mig eller hur. För jag skulle få sådana skuldkänslor om det hände något med henne.

  ”Jo men jag ville vara ensam med dig”

  ”Varför? Du kommer inte att få något utav mig så du kan lika gärna gå tillbaka till dina två tjejer där borta. Dem verkade inte ha något problem med att ge dig vad du ville ha” spottade Adria äcklat fram och flängde ut med armarna.

  ”Adria det är inte vad du tror” började jag men hon avbröt mig snabbt.

  ”Inte vad jag tror huh? Så du hade inte dem två lindade runt dig, dina läppar på Amandas medan Lisas läppar låg mot din hals?”

  ”Jo men det var inget sådant. Jag ville inte kyssa henne, jag ville inte ens ha dem nära mig. Jag försökte komma bort från dem men dem följde efter mig”

  ”Ja det såg ju verkligen ut som att du inte ville vara med dem. Jag menar, dem ser bra ut och det vet alla. Jag skyller dig inte för att välja dem, allt killar skulle nog välja dem”

  ”Adria du måste tro mig. Jag ville inte kyssa henne, jag kysste henne aldrig tillbaka” skrek jag åt henne och såg hur hon tog ett steg tillbaka. Hon kollade med stora ögon på mig och jag förstod att jag återigen brutit mitt löfte. Fast den här gången så skrämde jag henne och inte på ett ha ha sätt. Utan hon hade faktiskt blivit rädd för mig.

  ”Kan jag fråga en sak?” frågade jag och Adria såg ut att tveka en liten stund innan hon nickade till svar ”Varför bryr du dig ens om jag faktiskt hade kysst dem. För helt ärligt så vill jag inte vara med dem. Men varför bryr du dig? Det kan ju inte bara ha med att du ska göra mig till en bättre människa. Eller?”

  ”Är det inte uppenbart Justin?” frågade hon och jag kollade med stora ögon på henne. Hade ingen aning om vad hon pratade om ”Jag har släppt in dig mer än jag släppt in någon. Jag har berättat saker för dig som ingen annan vet. Jag har låtit dig komma mig närmre än jag någonsin velat ha någon. Jag ville inte vara så här nära någon, det gör en svag och jag gjorde ett stort misstag som släppte in dig. Jag trodde att du hade förändrats Justin men uppenbarligen så är allt det här bara ett spel för dig så att du kan komma hem fortare”

  ”Adria det här är inget spel för mig. Jag har förändrats, du vet det bättre än någon annan”

  ”Jag är inte så säkert längre och jag skyller dig inget. Dem är snygga så jag förstod varför du valde att vara med dem. Det var bara jag som var idioten som trodde att du brydde dig, att det var något mellan oss efter alla kyssar och allt. Men det verkade som att jag gjorde ett stort misstag när jag föll för dig för det visade ju sig att det bara skulle komma tillbaka och bita mig i arslet”

  ”Du gillar mig?” sa jag och kollade med stora ögon på henne. Gillade hon mig? Var det de hon stod och sa?

  ”Ja jag gillar dig. Eller din fasad i alla fall” sa hon och skakade på huvudet innan hon fortsatte att prata ”Jag borde ha förstått att det bara var en fasad för att få mig att lita på dig och släppa på tyglarna. Så grattis Justin, du lyckades göra något som ingen annan gjort tidigare. Du fick mig att lita på dig och öppna upp mig. Du måste vara väldigt stolt över dig själv. Du förtjänar en Oscar eller vad tusan dem där jävla awarden heter för ditt skådespeleri”

  Utan att säga något mer vände hon om och började gå bort från mig. Jag stod chockad kvar och kollade chockat efter henne. Oförmögen att röra på mig.

  Adria hade erkänt att hon gillade mig. Det jag hade gått runt och hoppats och önskat hade nu äntligen hänt, Men det var tvunget att bli sabbat pågrund utav dem där två tjejerna som jag fortfarande inte vet namnet på.

  Efter att bara stått här och kollat efter henne fick jag äntligen tillbaka kontrollen på min kropp. Jag kollade bort mot Adria som nu kommit en bit och satte av efter henne. Jag kunde inte låta henne gå nu, då skulle hon tro att det verkligen bara var en fasad. Vilket det verkligen inte var. Jag gillade Adria, mycket. Jag ville inte ha dem där två tjejerna som klängde på mig. Visst dem var snygg men fasiken vad dem var ytliga. Plus dem var inte Adria.

  ”Adria snälla vänta” ropade jag och såg hur hon stannade till en kort sekund innan hon fortsatte att gå vidare ”Adrias snälla stanna jag behöver prata med dig” Jag fortsatte att ropa efter henne men det är ganska uppenbart att hon inte vill prata om det. Så jag antar att jag måste få hennes uppmärksamhet på något annat sätt.

  När jag väll kom ikapp henne greppade jag tag om hennes hand så att jag kunde vrida runt henne innan jag pressade upp henne mot ena trädet i närheten. Adria kollade chockat upp på mig och jag kunde se hur hennes blick flickade mellan mina ögon och läppar. Precis som mina gjorde mellan hennes. Så utan att vänta något mer lutade jag mig ner och pressade mina läppar mot hennes.

  Hon stod där stel och orörlig ett tag innan jag kände hur hon slappnade av. I nästa sekund började hennes läppar röra sig med mina och jag kände återigen det där piret spridas i min kropp. Det känns som att det där piret aldrig försvinner när jag är runt Adria. Det minsta lilla kunde få det att vakna. Bara höra henne skratta eller röra mig fick mig att känna mig skakig. Jag hade inte känt så här sedan Selena och inte ens hon hade fått mig att känna så starkt.

 

Adrias perspektiv

  Jag började kyssa Justin tillbaka även fast jag visste att det var ett stort misstag. Det skulle bara göra saker värre men det kändes så bra att kyssa Justin. Rätt nästan. Jag vet inte hur jag ska förklara det för jag har aldrig känt så här tidigare. Jag har aldrig gillat någon, inte ens kysst någon. Frivilligt då då. Men jag fick den känslan som alla får i dem där kärleksromanerna och filmerna som man egentligen tycker är jätte lama. Men jag kände likadant, kanske mer.

  Justins händer greppade tag i mitt ansikte och drog med tummarna över mina kinder. Själv la jag mina händer över hans och jag kände hur Justin stelnade till smått.  Han trodde säkert att jag skulle putta undan honom. Vilket jag borde göra men jag kunde inte hitta viljan till dit. Jag visste att det här skulle sluta illa för mig men det kändes för bra för att kunna vara något dåligt.

  Efter ett tag drog Justin sig undan för att hämta luft och lutade sin panna mot min ”Vad gör du med mig?” frågade Justin andfått och öppnade ögonen för att möta min blick.

  ”Vad menar du?”

  ”Du gör mig galen, helt och hållet galen. Jag kan inte tänka klart runt dig. Du har någon sorts kraft eller något över mig” mumlade Justin fram och jag skratta smått. Det var inte meningen men det lät så fel när det kom ifrån Justin. Han var killen som inte trodde på kärlek och allt det där. Men här är han och bekänner sin kärlek för mig. Eller åtminstone så tror jag att det är vad han gör.

  ”Adria då måste lita på mig när jag säger att jag inte fejkade något. Visst kanske lite i början när jag kom hit då jag bara ville ha en sak utav dig. Men sen lärde jag känna dig och jag föll för dig. Hårt”

  ”Justin du erkände förut att du inte gör själva ‘relations grejen’ efter det som hände med Selena. Du sa att du aldrig skulle göra det då det var slöseri med tid”

  ”Men det var innan jag träffade dig. Alltså  jag hade ju redan träffat dig när jag sa det men efter att jag lärde känna dig så fick du mig att bli den jag en gång var. Den jag var innan allt skit hände. Jag har vart så förvirrad dem senaste månaderna och det är därför jag har låtit mina kompisar bestämma vad jag skulle göra. Dem tog in mig i det här livet och gjorde mig till den jag var. Visst jag kan inte skylla allt på dem för jag är en egen person och jag borde kunnat ta mina egna beslut. Men jag lät min kompisar ta ratten och uppenbarligen gav jag det till fel personer till jobbet. Adria jag ångrar mycket av det jag gjort dem senaste månaderna, speciellt hur jag behandlade folk. Men på ett sätt kommer jag alltid vara tacksam för det för det var dom misstagen som lede mig hit. Till dig” sa Justin och jag kände hur jag fick tårar i ögonen. Jag skulle inte gråta, jag blev bara tårögd. Ingen killer eller tjej för den delen har någon sin sagt något sådant till mig.

  Utan att säga något mer pressade jag mina läppar mot hans. Jag visste inte vad jag skulle säga så det här var min lösning. Och helst ärligt så gillar jag det här bättre än att prata. I alla fall just nu. 

  Justin började fort kyssa mig tillbaka och pressade mig hårdare upp mot trädet jag stod lutandes mot. Hans händer hitta mina höfter och mina hittade hans hår. Han pressade sig om möjligt närmre mig och han frågade om tillträde intill min mun genom att dra med tungan längst min underläpp vilket jag gav honom utan att tveka. Hans grep hårdnade om mina höfter och jag stönade smått när Justins tunga kom i kontakt med min. Damn det här kändes bra. Jag älskade att kyssa Justins, jag fick en sådan härlig känsla i magen. Som att fjärilar flög runt.

 

  ”Okej så du har aldrig vart på en konsert någonsin?” frågade Justin och kollade chockat på mig vilket fick mig att skratta. Vilket var något jag gjort mycket utav den senast timmen eller hur länge vi nu suttit här. Efter att vi kyssts ett tag hade vi slagit oss ner här i skogen med trädet vi kyssts mot som vårat ryggstöd. Eller egentligen använde jag väll Justin mer som mitt ryggstöd då jag lutade mig mot honom och vilade mitt huvud på hans bröst. Hans ena arm låg runt min midja medan han med den andra flätade ihop våra fingrar. Det här var annorlunda, men på ett bra sätt.

  Vi har pratat om allt möjligt och jag vet inte hur men på något sätt kom vi in på konserter. Jag tror att vi pratade om att Justin inte njutit så mycket av dem senaste konserterna han hade och då nämnde jag att jag aldrig vart på en konsert i hela mitt liv.

  ”Nej jag har aldrig vart på en konsert. Vi har inte sådant här. Plus vi har inte haft ekonomin för det. Att åka på konserts skulle betyda att lägga ut en himla massa pengar som vi inte har.Jag skulle behöva lägga pengar för att åka fram och tillbaka, mat, hotellet och sen själva biljetterna till konserterna. Det skulle bli alldeles för mycket pengar så jag lyssnar bara musik hemma”

  ”Jag får ta dig någon gång. Jag kan kolla fall det är någon bra konsert här i närheten som jag kan fixa biljetter till”

  ”Verkligen?”

  ”Ja verkligen. Alla förtjänar att få gå på konsert någon gång under sitt liv. Det är något helt magiskt. Jag älskar att gå på konserter, ännu bättre att vara den som har konsert”

  ”Det skulle vara något att se”

  ”Vad då? Jag på scen?” frågade Justin med ett stort leende på läpparna och jag nickade smått ”Okej, jag får väll flyga ut dig till någon av mina konserter någon gång så att du kan se mig”

  ”Yay. Jag har bara sett videos på dig när du har konserter och det låter rätt bra måste jag erkänna”

  ”Rätt bra? Jag tycker att jag låter fantastisk varje konsert. Jag är bäst” detta fick mig att skratta för jag visste att han skämtade. Visst han var skit bra men han var inte så självgod. I alla fall inte längre. 

  ”Vad skrattar du åt då?”

  ”Dig” fick jag knappt fram mellan skratten och Justins leende blev om mjöligt större.

  ”Jag älskar ditt skratt. Det klingar på något sätt. Jag vet inte hur jag ska förklara de med det är ett fantastiskt ljud att höra”

  Detta fick mina kinder att heta till och jag kollade snabbt ner på våra sammanlänkade händer för att dölja det. Men jag har en känsla utav att Justin redan sätt det ”Du är sött när du rodnar. Vet du det? Det är inte så ofta det händer vilket gör det ännu bättre” och jag hade rätt. Vi satt där tysta ett tag, fast i våra egna tankar och jag lekte med Justins fingrar som var lindade runt mina. Men efter ett tag bröt Justin tystnaden och jag kan väll säga att det inte riktigt var vad jag hade tänkt mig att han skulle säga. Inte för att jag hade funderat då men i alla fall.

  ”Jag är ledsen att behöva sabba stämningen men skulle vi kunna gå tillbaka till camping platsen? Dem skulle börja med maten när jag stack efter dig så dem borde vara klara strax och jag är jätte hungrig” sa Justin och hans mage kurrade instämmande vilket fick mig att skratta återigen. Jag har märkt under tiden Justin har vart här att han är väldigt matglad. VÄLDIGT matglad.

  ”Visst men innan vi går” sa jag och satte mig upp för att sen kunna sätta mig gränslande över Justins lår. Han kollade chockat på mig pågrund utav min plötsliga rörelse. Jag log smått innan jag lutade mig framåt för att kyssa honom. Mina händer hittade återigen sin väg in i hans hår och drog smått i ändorna. Detta fick Justin att stöna lågt mot mina läppar och jag kunde inte låta bli att le smått då det var jag som fick honom att känna så här.

  I vanliga fall hade det skrämt mig  men allt var så himla enkelt med Justin, naturligt.

  Mm jag skulle kunna vänja mig med det här.

 

Justins perspektiv

  Adrias läppar låg över mina och hennes händer var inflätade i mitt hår vilket fick mig att stöna. Jag har aldrig gillat när någon håller på med mitt hår då det sabbar min frisyr. Men helt ärligt så var det jävligt sexig nu när Adria gjorde.

  Mina händer placerade jag på hennes nakna lår och drog med tummarna över dem vilket fick Adria att rysa smått. Damn jag gillar den här påverkan som jag har på henne. Grejen var bara att hon hade samma effekt på mig. Förmodligen mer, okej mycket mer. 

  Jag kände hur jag började bli påverkade utav det hon gjorde mot mig så när Adria vinklade huvudet för att börja kyssa mig över halsen stoppade jag henne. Jag kunde inte låta henne fortsätta för jag vet att jag inte skulle kunna kontrollera mig själv då. Jag har inte haft sex på länge och jag är lite ‘krävande’ om ni förstår vad jag menar. Jag brukade ha det det rätt ofta innan jag kom hit och nu har jag inte haft det sen innan jag åkte vilket är ett tag sen. Jag är väldig lättpåverkad just nu och det hjälper väll inte direkt heller att det är Adria som jag var med. Hon hade en kropp att dö för och jag kände något mer när jag var med Adria. Jag vet inte vad det är men det sägs ju att det ska vara bättra att ha sex för att man gillar varandra än om man bara gör det för att ‘lätta på trycket’.

  ”Gjorde jag något fel?” frågade Adria, chockad till varför jag stoppade henne.

  ”Nej baby du gjorde inget fel. Men om du inte slutar nu så vet jag inte om jag kan kontrollera mig och jag tror inte att du är redo för något sådant än”

  ”Nej” sa hon nästan skamset och kollade ner på sina händer som nu låg vilade i mellan oss. Men det varade inte särskilt länge då jag greppade tag om henne ansikte för att tillta upp det så att hon möte min blick.

  ”Adria det är inget fel med att vara oskuld. Det är många som är det i våran ålder, fler än man tror. Plus, du har haft en jobbig uppväxt som gjort att du inte litar på killar. Så det är inte konstigt att du inte gjort det med någon” men jävligt sexigt måste jag säga. Att veta att ingen annan har rört henne på det sättet. Hon var min, bara min.

 

Adrias perspektiv

  ”Jag klarar inte av det här längre. Ni två är bara för söta” skrek John fram glatt och klappade smått med händerna. Han hade ett stort leende på läpparna och hans ögon glittrade smått utav elden som vi stod vid ”Min lilla bebis har äntligen skaffat sig en kille. Hennes första pojkvän. Jag är så stolt över dig bebisen” sa han och kramade om mig och Justin innan han stack iväg någonstans. 

  Justin skrattade bredvid mig och jag kunde inte låta bli att skratta jag själv. John lät som en stolt mamma eller något. Men han hade vart överlycklig när jag och Justin kom tillbaka hand i hand. Han hade direkt börjat intervjua oss och när vi berättade vad som hänt var han om möjligt ännu gladare. Han hade då börjat tjata om att det var på tiden att han visste att vi skulle sluta tillsammans för eller senare. Efter det började han bete sig som en mamma och nu var vi här.

  Jag kände allas blickar på mig när vi satte oss ner på en utav stockarna runt elden. Justin la hans arm tillsammans med en filt runt mina axlar. Det hade svalnat en hel del sen jag stack. Justin la filten runt sig själv också och drog mig tätare intill sig. Han placerade en kort kyss på min panna innan han vände sig mot Alex som satt bredvid honom och började prata om något. Jag kunde inte höra vad för jag för glad för att ens försöka lista ut vad dem sa.  

  Allt det här hade ju slutat bättre än jag hoppats på. Justin och jag var ett par. Eller är det för tidigt att säga? Jag menar vi har ju båda erkänt att vi gillar varandra. Men måste man gå på några dejter innan man säger att man är ett par? Gud allt det här är förvirrande.

 



 

Okej så jag hoppas verkligen att kapitlet kommer upp nu. Åttonde gången gillt hoppas jag.

 

Okej så det blev en himla massa perspektiv bytande i det här kapitlet men jag är glad att kunna säga att det är lite längre än dem senaste. Mina kapitel har inte vart särskilt långa och jag är ledsen. Kanske inte händer jätt mycket i dem :/

 

MEN HALLÅ VAD TYCKER NI?!?! Jadria är äntligen tillsammans WOOP WOOP!!!!! Jag själv är jätte glad för jag har mycket planerat till nu när dem är tillsammans. Vet att många även längtat efter det så här har ni :) 

Det var även Adria som erkände först :O Dem flesta utav er trodde Justin men det var några som även sa Adria så jag ni hade rätt :P Hehe men nu ska jag sluta innan jag helt flippar, händer mig rätt ofta.

 

1, Okej så nu när Adria är tillsamman, är det något speciellt ni vill ska hända?

2, Hur lång tid tror ni det tar innan dem"har det"? Justin är ju redan påverkad men det är ju en annan historia med Adria...


Kommentarer
Postat av: wilma

Grymt kapitel!

2013-12-12 @ 01:12:16
Postat av: Biebsworldstory

Wow äntligen är den ett par woho :)

2013-12-12 @ 01:49:27
URL: http://biebsworldstory.blogg.se
Postat av: Jen...!<3

Så sjukt bra jag känner inte att det är något spesigelt förutom att jag tycker det ska ta lång tid innan dom gör de

2013-12-12 @ 06:44:40
URL: http://justinblogg.blogg.se
Postat av: camilla

Du är såå gryym!!

2013-12-12 @ 06:49:59
Postat av: Ebba

Har längtats så mycket på kapitlet!!! Du är grym<3

2013-12-12 @ 07:36:36
Postat av: Hedvig

Woop Woop dom är ett par!!!!!!<3<3<3

2013-12-12 @ 09:28:27
URL: http://blondinerna.horseworld.se
Postat av: Tilda♥

Meer!♥

2013-12-12 @ 12:07:21
Postat av: Emelie

jätte bra :)

2013-12-12 @ 12:25:08
URL: http://emelajzaan.blogg.se
Postat av: anonym

åhhhhhh så bra, de är tillsammans nu gud omg jag gråter så söta !!!
svar jag tycket att adiana ska berätta för justin sanningen om hennes pappas kompis ahaha glömde namnet, sen så vill jag inte att det ska ta lånt tid för att de ska göra det.
men längtar till nästa !!!!!!!11
kram

2013-12-12 @ 15:35:22
Postat av: Celebnovell

Superbra! :D

2013-12-12 @ 17:14:48
URL: http://celebnovell.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jaaaaa, äntligen är dem tillsammans!

2013-12-12 @ 17:31:39
Postat av: Maria :*

Äntligen !! :D
Har längtat sjukt länge på kapitlet. Älskar det! Jätte bra som vanligt. Du är bara för bra ;)

1. Kan hon inte berätta om vad som hände med henne ?
2. Jag vet faktiskt inte

2013-12-12 @ 18:29:56
Postat av: Hilda

Guuuuuuuuudddd, såååå bbrrraaaaaaaaa!!!!!! LÄÄÄÄNGTAAAR till nästa kapitel!!

2013-12-12 @ 19:55:53
Postat av: Melinda

Super bra kapitel. Vet nt vad ja vill ska hända... Men vill helst att det tar ganska lång tid innan dem har de, nt gå för fort fram... ;)

2013-12-12 @ 21:15:27
Postat av: josefin

jätte bra skrivit, men tycker att du ska tänka efter vad du skriver.. för gjorde inte Tomas någonting på henne elelr uppfattade jag fel?

Svar: Jo Tomas har vart på henne. Dock förstår jag inte var problemet är. Vad är det som jag behöver tänka efter som jag har missat?
Just Twitter

2013-12-12 @ 22:19:32
Postat av: Anonym

Sjukt braaa

2013-12-13 @ 15:48:57
Postat av: jasmina

omg jättebra meeeeeer
1: gå på dejter mysa eller nåt
2:vet faktiskt inte

2013-12-14 @ 14:51:32
Postat av: Ylva

Jätte bra!

2013-12-14 @ 17:58:30
Postat av: Hilda

Men guuuuud såå sööta! KAN DOM INTE BARA GIFTA SIG DIREKT <3333 Haha, älskar kapitlet, lika bra som vanligt :)

2013-12-14 @ 22:06:26
Postat av: Clara

HUR BRA SOM HELST!! HUR SKRIVER MAN SP BRA! LÄNGTAR SÖNDER EFTER NÄSTA KAPITEL SNÄLLA SKRIV!
och på dina frågor har jag dock inga svar :/

2013-12-26 @ 11:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback