All That Matters

Gör bara ett snabbt inlägg för att säga att kapitlet kommer ikväll någon gång. Förmodligen sent då jag har läxor men det kommer.
 
Sen så undrar jag vad ni tycker om Justin ny video. Jag själv älskar All That Matters videon och hoppas verkligen at den slår VEVO rekordet men tvivlar när jag ser hur många det är som har kollat på det. Har du inte sett den så kan du kolla på videon här nere. Och om ni ska kolla flera gånger måste ni vara utloggade för annars räknas det bara som att du tittat en gång. Kom även ihåg att uppdatera sidan och inte klippat för att det ska räknas som flera tittar :)
 
 

Kommentarer
Postat av: helloooo

Im waiting for thaaa next chapterrrrr :(

2013-12-03 @ 23:03:00
Postat av: Alexandra

Men skulle inte låten handla om beliebers...

Svar: Det gick rykten om det men den är till Selena egentligen..
Just Twitter

2013-12-08 @ 12:28:05
URL: http://justinnoveller.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback