Got me falling apart...

 
Okej för er som inte har instagram så kan jag meddela att det tyvärr inte kommer upp ett kapitel förs än på måndag. Jag är just nu ute på landet och jar inte datan med mig. Men kag skriver för hand så det kommer bara bli för mig att skriva över kapitlet och hitta bilder.
Kapitlet kommer senast måndag men om ni har tur så kan det komma redan på söndag kväll men kag är tveksam. 
 
I alla fall jag hoppas att ni gillade det senaste kapitlet och om ni vill ha något att läsa medan jag är borta så kan ni gå och läsa min andra blogg där jag skriver min novell Take A Risl With Me. Det är dock inte om Justin utan Jason McCann. 
Vill ni läsa den kan ni gå in på http://biebermyworld.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du har det roligt!

2013-08-03 @ 21:22:22
Postat av: Helin

länkbyte? :)

2013-08-05 @ 20:53:53
URL: http://justindrewbiiebernovells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback