Instagram - LÄS!!!!

Okej jag har flera gånger fått frågan nu om jag inte kan skaffa ett instagram konto som dom flesta noveller skrivare skaffar nu. Så nu har jag skaffat ett. Där kommer jag att uppdatera lite mer om när nästa kapitel kommer och kanske någon sneak-peak ibland också. Kommer någon bild också som ska användas till nästa kapitel så att ni kan gissa på vad som ska hända ;)  I samband med detta kommer jag även sluta göra inlägg här på bloggen utan kommer då uppdatera er via instagram.
I alla fall så kan nu följa den här bloggen då instagram @justtwitter 
Det var även någon som ville ha min Kik så där kan ni skicka till mig på EmelieTornbrand
 
Kan lite snabbt säga nu också som sista inlägg att kapitlet kommer upp i kväll så hoppas att ni står ut lite till så kommer det senare ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men dom som inte har insta?

2013-04-11 @ 20:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback