It's a bloody game - kapitel 29

 

” Okej, som du vill ” sa jag och kysste honom snabbt innan jag satte mig med ryggen mot väggen igen. Justin satte sig ner bredvid mig och ett stort leende spreds på hans läppar när han såg att mobilen låg på sängen vid hans fötter och inte i min hand.

” Haha, jag sa ju att du skulle bli tvungen att släppa den någon gång ”

” Ja, ja lycklig nu när du hade rätt ”

” Mycket ” sa han och pussade mig snabbt på kinden innan han började äta av sin frukost.

 



 

Vi låg just nu tätt ihop tryckta och kollade på film inne i vardagsrummet.

Jag låg med ryggen hårt pressad mot Justins mage, hans armar höll ett hårt grep om min midja, våra fingrar var ihop flätade och våra ben var ihop slingrade.

” Sa inte du att det här skulle vara en skräckfilm? ” frågade jag efter att filmen gått ett tag och det ända som hänt var att vi båda skrattat. Mycket.

” Jo, det stod att det skulle vara en skräckfilm och det stod också även att det skulle vara än av dom lite läskigare än dom andra som fanns där ”

” Det ända som är läskigt med den här filmen är hur läskigt dålig den här filmen är. Jag menar skådespelarna är ju inte ens trovärdiga ”

 

 

” Va, vad menar du. Dom är ju skit duktiga ” sa Justin sarkastiskt och jag skrattade.

” Jätte ” sa jag och började dra lite med naglarna över Justins hand och arm.

Justins hud knottrade sig under min beröring och jag hörde hur ett lågt stön lämnade Justins läppar. Jag skrattaed lite lågt och flätade ihop mina fingrar med hans istället.

” Snälla sluta inte ” bad Justin och jag rös till när Justins läppar började vandra över min hals.

” Och varför skulle jag vilja fortsätta? ” frågade jag roat efter ett tag är jag äntligen lyckats få tillbaka min andning till nästan normalt.

” För att du älskar mig så mycket och för att du är världens bästa flickvän ”

” Hm, vad får jag för det? ”

” Vad du än vill, jag är bara din ” sa Justin och började placera blött kyssar längs min hals och nyckelben. Justins läppar fortsatte ner lite över mitt bröst innan han fortsatte upp till min käke innan han fortsatte att kyssa min hals.

” Visst, sätt dig upp ” sa jag efter ett tag då jag inte skulle klara av så mycket till utan att slänga mig på honom utan att ens bry mig om kamerorna.

” Varför ska jag sätta mig upp? ”

” Gör det bara om du vill att jag ska massera dig ” sa jag och efter ett tag satte han sig upp.

” Kan du hoppa fram lite ”

Justin gjorde som jag bad honom och jag hoppade in bakom honom. Jag lät mina fingrar glida in under hans tröja för att sen dra av honom den så att jag kunde komma åt lite bättre.

Jag började dra med naglarna över hans rygg och hans hud knottrade sig snabbt under mina fingrar. Ett lågt stön slank ut ur Justin och ett belåtet leende spreds på mina läppar.

Jag fortsatte att dra med fingrarna över hans rygg innan jag drog dom runt honom och började istället dra dom över hans mage och bröst. Jag började dra lite hårdare med naglarna och lite högre stön lämnade nu Justins läppar.

Jag böjde mig lite framåt så att jag nu samtidigt kan placera kyssar längst Justins hals och ner mot hans skulderblad vilket jag visste var en av hans svagare punkter. Ett lite högre stön lämnade nu Justins läppar den här gången och han vinklade huvudet lite åt vänster så att han nu gav mig större utrymme att kyssa på.

Jag drog händerna upp en sista gång upp mot hans bröst innan jag drog ner fingrarna mot hans mage igen och den här gången drog jag dom hela vägen ner till hans byxkant.

Det här verkade ha fått Justin att få nog för han tog ett fast grep om mina lär och drog mig runt honom så att jag nu satt ansiktet mot ansikte med honom. Han tog ett fast grep om mina höfter innan han hoppade längre bak i soffan och drog mig tätt intill honom.

Jag flätade in mina fingrar så att jag kunde dra honom den sista biten upp till mig och gjorde så att jag kunde pressa mina läppar hårt mot hans. Han besvarade kyssen snabbt och jag särade lätt på hans läppar så att våra tungor snart var igång med att utforska var enda millimeter av varandra.

Justins händer gick över hela min kropp och var snart innanför min tröja och drog med fingrarna över min mage. Jag började dra lite med mina ena hand över Justins bröst och snart började även vi även båda två stöna lågt i kyssarna.

Jag drog mig snabbt undan från honom när jag kände hur det vibrerade i min bakficka. Jag drog snabbt upp den och såg att det var någon som ringde och räckte den över till Justin.

” Jag trodde du sa att du inte kunde ringa eller ta emot samtal ”

” Det har jag inte kunnat heller, spelledaren stängde ju av all koppling som jag hade till ute världen ” sa han och tog emot mobilen som han snabbt tröck mot örat efter att ha låtit tummen glida över skärmen för att svara.

” Hej det är Justin ” sa han och sen var det någon som sas från andra sidan linjen och Justin slog upp i ett stort leende följt med ett lyckligt skratt som värmde hela mig.

” Tjenare Chaz, hur är det med dig? ” frågade Justin glatt och jag pussade honom snabbt på kinden innan jag hoppade ner på golvet.

Jag gick bort till Justins sovrum istället för att låta Justin prata lite ifred med sin kompis och slängde mig på sängen.

” Ninja ” ropade Justin och jag satte mig upp med ett ryck.

” Skulle du kunna komma hit med min data? ”

” Visste, kommer ” sa jag och gick bort till skåpet där Justin hade alla sina saker.

Jag lyckades få ut datorn och satte på den lite snabbt innan jag gick ut till Justin för att lämna den.

 

 

 

Jag slog upp i ett stort leende när jag såg hur min dator äntligen lyckades koppla till internet här igen och loggade snabbt in på skype där jag såg att Chaz och Ryan redan var inne.

Jag klickade upp vår lilla grupp och klickade p video samtal och snart syntes som alldeles för välbekanta ansiktena upp i en varsin ruta.

(Justin vanligt, Ryan kursivt, Chaz tjock)

BIEBER ” skrek Ryan glatt och jag skrattade glatt.

” Hur är det med dig. Vi har inte hört av från dig sen vi typ stack ”

” Jag vet och jag har saknat er så mycket. Du vet inte hur ensamt det blir medans Ninja är inne på arenan. Jag håller på att dö här utan något internet och vänner jag kan prata med ”

” Ja, det måste vara jätte svårt för dig att bo tillsammans med en snygg tjej som Ninja ”

” Eh ja, för Ninja är nästan aldrig här ”

” Men dom andra sponsorerna då? ”

” Dom är ju bara dumma i huvudet ”

” Är det så farligt ” sa Chaz retsamt och jag suckade.

” Värre ” började jag men blev avbruten när Ninja ropade på mig.

” Justin ligger min tröja där? ”

” Du menar min tröja som du snott ”

” Spela roll, kan du bara säga fall den ligger där eller inte ”

” Ja den ligger här ” sa jag och tog upp den i handen så att jag skulle kunna ge den till henne när hon kom.

” Tack så mycket ” sa hon och skulle precis dra åt sig den när jag drog bort den från henne,

” Och vad får jag för att vara snäll ” retades jag och Ninja gav mig en sur blick som inte riktigt nådde resten av ansiktet innan hon lutade sig ner mot mig. Hon pressade sina läppar hårt mot mina och särade snabbt på mina läppar innan hon drog sig undan från mig.

” Räcker det? ” frågade hon och ställde sig upp.

” Inte riktigt än ”

” Va varför, vad ska jag mer göra då ”

” Kom här ” sa jag och la en arm runt hennes midja så att jag kunde dra ner henne i mitt knä.

” Säg hej till Chaz och Ryan ” sa jag och hon vände sin blick mot datorn.

” Åh, det är ju dina livvakter ” sa Ninja skämtsamt och dom skrattade kort.

” Japp och Justin jag trodde du sa att det bara skulle vara en vänskap som bara var för att ni jobbade tillsammans ”

” Ja det var inte planerat att det skulle bli så här men jag antar att det bara blev så ” sa jag och Ninja möte min blick.

” Jag älskar dig ”

” Jag älskar dig också ” sa jag och hon tröck sina läppar mjukt mot mina.

Vi satt så ett tag innan Chaz harklade sig och Ninja drog sig undan.

” Hör ni om jag vill kolla på människor som hånglar hade jag bar behövt sätt på en av alla kärleks filmerna som mamma har hemma. Men just nu vill jag kunna prata med min bästa kompis och hans tjej, så om ni för bara någon minut skulle kunna slita era läppar från varandra skulle jag bli jätte jätte glad ” sa Ryan och jag skrattade.

” Visste vad vill ni prata om då ” sa jag och Ninja lutade sitt huvud mot min axel.

 

 



 

 

Blev ett ganska tråkigt kapitel jag vet men jag ska försöka få upp ett till kapitel idag där det händer lite mer saker i alla fall, Jag lovar. 

Ska bara göra en liten läxa sen ska jag börja på nästa kapietl direkt.

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Super bra!

2012-09-26 @ 22:37:15
Postat av: Liv

Awesome kapitel!

2012-09-27 @ 15:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback