It's a bloody game - kapitel 25

 

" Inger okej, jag är tillsammans med Justin. Så jag sa det, är du nöjd nu "

" Så det är så dålig han är i sängen alltså "

" Vi har inte haft sex än okej, så jag kan inte veta fall han är bra eller inte i sängen. Men jag slår vad om att han är typ hundra gånger bättre än du "

"  Varför gissa när vi kan ta reda på det " sa han skämtsamt och tog ett steg närmre mig.

 



 


" Inger okej, jag är tillsammans med Justin. Så jag sa det, är du nöjd nu " sa hon och jag log smått för mig själv när hon sa att vi var tillsammans.

" Så det är så dålig han är i sängen alltså "

" Vi har inte haft det än okej, så jag kan inte veta fall han är bra eller inte i sängen. Men jag slår vad om att han är typ hundra gånger bättre än du " sa hon och jag skrattade men slutade nästan direkt när Erik tog ett steg närmre henne

"  Varför gissa när vi kan ta reda på det " sa han skämtsamt och Ninja kollade chockat på honom ett tag innan en busig glimt tog över hennes ögon.

" Varför inte, det verkar ju ändå inte som att vi kommer hitta någon mat och det är ju faktiskt ett bra sätt att bli varma på " sa hon och ställde sig framför honom med händerna på hans bröst.

Jag kollade chockat på tv och undrade vad faan hon höll på med. Hon hade ju just erkänt att vi var tillsammans och nu är hon beredd att lägga sig i en buske eller något med och ha sex med honom för att sen kunna jämföra med mig.

Trodde hon inte att jag kollade på eller trodde hon att jag skulle tycka allt det här var helt okej.

Hon bet sig lite sexigt i underläppen och Erik kollade lite chokat och oförstående  på henne.

” Ninja vad håller du på med? ”

” Åh kom igen varför måste du alltid prata så mycket. Jag trodde att det var killarna som inte prata utan bara köra på direkt ” sa hon och Eriks ögon växte till det dubbla.

” Jag trodde du var med Justin ”
” Det är jag också, men han ville ju att jag skulle hålla mig varm och varför skulle jag inte kunna ha lite roligt samtidigt ” sa hon och det hög till i hjärtat.

Dom stod och kollade på varandra ett tag innan dom båda brast ut i skratt. Jag kollade chokat och oförstående på dom medans dom knappt kunde stå upp då dom skrattade på så mycket.

” Omg jag trodde nästan att du var seriös för ett tag där. Jag var så nära att kyssa dig ” sa Erik och jag kollade snabbt surt på honom.

” Hade du gjort det med mig om det inte var så att jag spelade intresserad av dig ” sa Ninja och det kändes som en massa tyngder lyftes från mina axlar när jag äntligen förstod vad som verkligen pågick och jag måste säga att det tog ett tag så trögfattad som jag var.

” Nej jag hade nog stoppat mig efter en kyss eller två. Jag har allt för mycket respekt för dig för att bara ha känslolöst sex. Plus att det skulle bli väldigt konstigt då du är en av mina kompisar och jag är inte villig att förstöra våran vänskap för något i världen ”

” Tack, jag ser dig som en av mina bästa vänner också ”

” Jag sa aldrig att du var en av mina närmsta eller bästa vän. Jag sa bara att vi var vänner och att jag inte ville tappa den ” sa han och Ninja himlade lite snabbt med ögonen.

Hon gav Erik en sista blick och han la en arm runt hennes axlar innan dom fortsatte på sin jack efter någon slags mat.

 

*

 

Nästan hela den är omgången hade gått och jag hade behövt kolla bort från tv varje gång dom skulle frysa då jag inte klarade av synen av Ninja och John hårt ihop slingrade.

Jag vet att det var jätte fånigt men jag kunde inte hjälpa svarsjukan inom mig som bubblade upp inom mig varje gång jag ser honom med en annan kille än mig själv. Till och med när hon var med Erik som jag visste var en bra kille och som dessutom hade lovat Ninja att han inte skulle lägga in någon stött på henne och att dom bara skulle fortsätta vara vänner. Men jag var fortfarande avundsjuk på deras relation och det faktum att han får vara med henne nu och kunna försvara henne medans jag satt här och kunde inte hjälpa henne på något sätt, vilket sög.

Jag vill inget annat än att kunna ta hand om henne och kunna hålla henne i mina armar när hon frös för att kunna få henne varm eller bara den lilla grejen som att kunna se henne på riktigt och inte igenom en dom jävla tvaparat som just nu avstängd då dom flesta låg och sov just nu och jag kunde inte se Ninja i armarna på Ms. Perfekt.

” Det knackade på dörren in till mitt rum och jag drog snabbt på mig mina mjukisbyxor innan jag gick bort till dörren för att mötas av spelledarens roade ansikte när jag öppnade.

” Hej ” sa han och gjorde en satts till en kram men jag tog snabbt ett steg tillbaka.

” Varför är du här? ” frågade jag och försökte låta så trevlig som möjligt.

” Eh vi ska ha en middag imorgon för att kunna prata bara vi sponsorer innan spelarna kommer tillbaka från arenan ”

” Och vad händer om man inte vill komma då? ”

” Du har inte riktigt ett val, det här är obligatoriskt för alla sponsorer som har en spelare kvar i spelet och så länge Ninja inte dör under dom få timmarna som är kvar till dess så måste du komma ”

” Visste, vilken tid ska jag vara där? ” frågade jag då jag visste att han skulle få som han ville på ett eller att annat sätt.

” Middan börjar runt sju så kom gärna lite innan och prata lite med dom andra. Jag är säker på att dom alla är väldigt nyfikna på att höra om din och Ninjas relation ”

” Då antar jag att dom kommer behöva vara nyfikna ett tag för jag tänker inte prata om det med någon av er om min relation med Ninja ”

” Okej, som du vill. Se bara till att du kommer i tid så löser sig nog allt. För på ett eller ett annat sätt kommer vi få reda på vad som händer mellan er två. Jag menar, Ninja har ju redan avslöjat att ni sagt jag älskar dig men ni har inte haft sex än. Du vet det brukar var i den andra ordningen. Sexet först sen dom tre helt onödiga orden ” sa han och jag skrattade.

” Vad då, det är ju sanningen ”

” Kanske i din lilla konstiga värld men i våran så är inte sex det viktigaste i ett förhållande ”

” Men där har du fel. Sex är jätte viktigt i ett förhållande. För om sexet inte är bra så kan man ju inte tillfredsställa varandra och vad ska man då göra. Bli tvungna att ha sex med andra personer eller så får ni tillfredsställa er själva ”

” Eh det kommer nog inte bli ett så stort problem ”

” Hur vet du det, ni har ju inte haft det än och om ni inte har det snart kommer du nog förlora henne ” sa han och med dom orden sagda lämnade han mig ensam kvar.

Vad faan var hans problem, livet handlar ju inte om att ha sex. Det är ju inte så att jag kommer förlora henne bara för att jag sa jag älskar dig till henne innan jag hoppade i sängen med henne. Enligt mig så är det väll bara bra att ens relation inte bara handlar om sex. Man ska ju kunna sitta och bara prata med varandra. För det är ju bevisat att dom bästa relationerna är ju dom där paret även är bra vänner med varandra och för det andra så har inte vi vart tillsammans så länge.

Eller vi har ju vart ihop ett tag om man räknar dagarna men det har ju vart så att hälften av den tiden vi vart tillsammans har vi vart ifrån varandra och sen när vi väll var tillsammans med varandra så hade jag blivit misshandlad och kunde därför knappt röra mig och varje gång hon rörde mig i början skrek min kropp i protest.

Jag drog handen igenom mitt redan rufsiga hår innan jag stänge dörren och gick tillbaka till vardagsrummet där jag slängde mig i soffan.

Jag slog på tv igen för att se att Ninja fortfarande låg hårt ihop tryckt med John. Jag suckade frustrerat.

 Varför skulle allt vara så himla komplicerat? Varför skulle jag inte bara ha kunnat träffa henne utanför allt det här? Träffa henne på en plats som gjorde att jag kunde ta ut henne på en ordentlig dejt på någon restaurang eller bio där jag skulle slippa se henne med någon annan kille som inte verkade ha så värst mycket att protestera om när Ninja kom och la sig i hans famn.

Jag önskar bara att jag kunde vara där ute med henne.

 



 

 


Kommentarer
Postat av: Linn

hahahahahah! xD vet inte riktigt varför jag skrattar men, men... bra, mer! nu. =)

2012-09-16 @ 13:56:27
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se
Postat av: Evelina

Super bra!

2012-09-16 @ 14:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback