It's a bloody game - kapitel 19

 

” Och vad skulle det vara för saker ”

” Saker som att efter jag kysst dig göra äckliga miner och så fort jag kommer in i köket så tvättar jag munnen som att jag skulle vilja få bort smaken från dig. Såna saker ”

” Okej ” sa Justin och ställde sig upp. Men han hade svårt att gå själv så jag la en stödjande arm runt hans midja för att sen börja styra honom bort mot vardagsrummet.

 



 

Jag lyckades få ut Justin till vardagsrummet och satte honom ner i soffan.

" Kan du välja en film medans jag går och fixar lite mat? " frågade jag och räckte honom kontrollen. Han nickade lite till svar och jag vände mig om för att gå ut till köket när Justin ryckte tag i min arm.

" Vad för slags film är du sugen på att se? "

" Jag vet inte, jag brukar inte kolla på film. Så ta en av dina favorit filmer, jag vill bara se något bra " sa jag och pussade honom snabbt på kinden innan jag gick bort mot köket för att gör mat.

" Blir pasta och tomatsås bra till lunch? "

" Der blir jätte bra, men kan vi äta något med kyckling till middag? "

" Visst, det kan vi göra " ropade jag lite snabbt tillbaka innan jag började plocka fram sakerna som jag behövde.

När maten var klar hällde jag snabbt upp det i två skålar och ställde dom på en bricka tillsammans med bestick och två glas med mjölk.

Jag gick ut med brickan till vardagsrummet där Justin satt och hade valt någon slags dans och sång film. Eller der är i alla fall vad jag antog att det var då en person stog och sjöng medans en massa andra människor dansade i bakgrunden. Bilden var frusen så jag antar att Justin förberett allt och att det nu bara vara att playa filmen.

" Maten är klar " sa jag och ställde ner brickan på bordet.

Jag räckte en tallrik till Justin och han började äta nästan på direkten, så jag antar att han var ganska hungrig. Jag började ta av min mat också och tröck på play knappen så att filmen skulle börja. Men jag antar att jag tröck på play knappen på fel kontroll, då Justin svagt började skratta och bilden var fortfarande fryst.

" Det är den lilla svarta du ska trycka på " förklarade Justin och jag log lite snabbt mot honom vilket fick honom att skratta roat åt mig innan jag tröck igång filmen.

Vi satt under tystnad medans vi åt våran mat och kollade på filmen som Justin hade valt. Filmen som påminde mig om att jag fortfarande inte har hört honom sjunga eller spela. Vilket är konstigt så det är der Justin lever för.

Jag ställde ner min tallrik på bordet och skulle precis säga något till Justin när jag kände en arm runt min midja . Justin drog ner mig i soffan framför honom och han pressade min rygg hårt mot hans mage.

" Du vet, jag glömde säga en sak till dig igår " sa Justin och jag vred på huvudet för att kunna möta hans blick. Han kollade mig djupt i ögonen och la en hand på min kind för förra mitt ansikte närmre sitt.

" Jag älskar dig också " sa han och jag lutade mig snabbt den sista biten fram till honom och pressade mina läppar hårt mot hans.

Han flätade in sin oskadade hand i mitt hår och jag lyckades på något lite klumpigt sätt vrida mig i hans grepp.

 
 

" Jag älskar dig " sa jag och hon lutade sig den sig den sista biten fram till mig. Hon pressade sina läppar hårt mot mina och jag var snabb med att besvara den.

Jag flätade i min högra hand i hennes hår och Ninja vände sig snabbt om i min famn. Hennes händer letade sig in under min tröja och började smeka mig över både min mage och rygg. Små lätta stön lämnade mina läppar och jag kunde känna hur ett stort leende spreds på Ninjas läppar.

" Så det där tycker du var roligt? " frågade jag och hon skrattade kort innan hon återigen pressade ihop våra läppar.

Jag drog mig snabbt undan och började kyssa henne över halsen istället. Jag fortsatte ner mot hennes nyckelben och ett lågt stön lämnade nu hennes läppar. Hon grep tag i mitt ansikte och lyfte upp det i samma höjd som hennes innan hon tröck sina läppar mot mina igen. Hon särade lite lätt på mina läppar med sin tunga och jag möte den snabbt med min.

Jag hoppade närmre henne men ångrade det snabbt då Ninja föll ner från soffan med hög duns.

" Ninja gick det bra? " frågade jag och hon stönade lite klagande till svar.

" Om du inte ville kyssa mig något mer hade du bara kunnat säga till " sa hon och la en hand på hennes vänstra höft när hon ställde sig upp.

" Lyft lite på överkropp " sa hon och viftade lite med handen.

Jag gjorde som hon sa och hon satte sig där jag hade haft huvudet förut. Hon klappade lite i sitt knä och jag la snabbt ner huvudet i hennes knä.

Jag låg där ett tag medans Ninja höll på med mitt hår och bara njöt, tills jag hörde Ninja mumla över något.

" Vad är det? " frågade jag och hon möte min blick.

" Du kan möjligtvis inte få tag på en gitarr här? "

" Det kan jag säkert men det kan nog ta ett litet tag "

" Bra, fixa det så fort du kan "

" Spelar du eller? "

" Nej, nej. Jag kom bara på ni när vi såg på den här filmen att jag fortfarande inte hat hört dig varken spela eller sjunga. Vilket är väldigt konstigt då det är en rätt stor del av dig "

" Du vet, jag behöver inte ett instrument för att kunna sjunga " sa jag och hon slog upp i ett stort leende.

" Vad väntar du på då " sa hon snabbt och jag skrattade lite roat åt henne.

Jag tänkte ett litet tag på vilken låt jag skulle sjunga innan jag bestämde mig för att sjunga en av låtarna från mitt kommande album. En låt som ingen annan har hört än.

 

" Vad väntar du på då " sa jag snabbt och Justin skrattade lite roat åt mig.

Han satte sig upp och det såg ut som att han tänkte en liten stund innan han öppnade munnen för att börja sjunga.

Jag satt som fängslad genom hela låten och kunde knappt tro på det jag just nu hörde. Hans röst var fantastisk och han kunde bara drunknar i den. Det var knappt jag kunde fokusera på vad texten egentligen handlade om men jag förstod på ett ungefär. Justin avslutade låten och hade nu ett ännu större leende på läpparna än innan. Hans ögon bara glittrade och efter ett tag möte dom mina.

" Så vad tycker du? " frågad han och bet sig lite osäkert i läppen när jag inte svarade.

" Omg " var allt jag lyckades få fram och Justin log lite belåtet mot mig.

" Så du tyckte om det? " frågade han och jag svarade med en liten snabb nick innan jag tröck mina läppar hårt mot hans.

 

Dom tre följande dagarna fortsatte ungefär lika dant med en lite skillnad att Justin nu ganska ofta fick sjunga för mig. Men han verkade inte ha något imot det då han till och med börjat väcka mig igenom att sjunga en av hans låtar från hans kommande album som tydligen skulle heta Believe. Han hade sjungit alla dom låtarna som var klara och jag var tydligen den första utanför hans lilla crew som hört dom.

Jag slog upp i ett stort leende när Justins röst återigen trängde igenom mina sömndrunkna drömmar. Jag öppnad ögonen och mötes av Justin som fortfarande sjöng och jag antar att han också vaknat precis då han fortfarande hade sin sexiga morgon röst som killar brukar få.

" Du vet, du borde alltid sjunga dina låtar nyvaken. Det är mycket sexigare på något sätt med din morgon röst "

" Så det tycker du? " sa han och la sig halvt över mig.

" Om jag gör, det är bara ett problem med det ”

” Och vad är det om jag får fråga? ”

” Att jag då måste dela med mig av den rösten till alla andra desperata tjejer som vill ha dig  " sa jag och la en hand bakom hans nacke för att kunna dra ner honom mot mig.

Men jag drog mig snabbt undan när någon knackade på dörren in till sovrummet.

" Vänta ett litet tag " ropade jag snabbt tillbaka och hoppade ur sängen.

" Jag snor en av dina tröjor "

" Ta den långärmade grå, den är lite längre så den tänker nog din rumpa bäst " sa Justin och jag skrattade.

" Tänk om jag inte vill täcka rumpan då "

" Då antar att jag att jag får täcka den åt dig " sa han och jag skrattade kort innan jag drog på mig tröjan. Den räckte mig nästan ner till knäna och armarna var alldeles för långa så jag veck upp dom lite.

Jag skuttade lite glatt bort till dörren men mitt leende försvann direkt när jag såg vem som stog där.

 



 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome kapitel!

2012-09-05 @ 07:50:15
Postat av: Linn

aaaaaaaaaah! nu kommer det säkert bli busted! D= merrrrr!

2012-09-05 @ 10:21:59
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se
Postat av: Sara

:D

2012-09-05 @ 18:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback