It's a bloody game - kapitel 18

 

” Du borde villa lite och inte anstränga kroppen så mycket. Om det är något du behöver är det bara att skrika efter mig ”

” Tack ” sa Justin kort och jag nickade lite snabbt innan jag började gå bort mot dörren.

” Varför gjorde du det här? Och kan du ge mig en bra anledning till att jag ska lyssna på dig ” frågade Justin och jag vände mig snabbt mot honom.

” För att jag älskar dig ”  

 



 
 

" För att jag älskar dig " sa hon och jag kollade chockat på henne.

" Va? " var allt jag fick fram och hon suckade.

" Ja du hörde vad jag sa. Jag vet inte om det är för tidigt eller inte att säga, men jag sa det. Jag har aldrig träffat en kille som dig, inte ens en tjej när jag tänker efter. Jag har aldrig känt så här för någon förut och det är inte för att jag inte träffats snäll personer. För lita på mig, det har jag " började hon och det började sjunka in för mig att hon talade sanning. Hon hade inte spelet mig, det var spelledaren och gladiatorerna hon hade spelat. Eller hon hade väll spelat mig lite också. Jag hade ju gått på hennes lögn när vi satt där, jag hade ju till och med börjat gråta.

" Kyss mig " sa jag högt och hon slutade prata.

" Vad sa du? "

" Kyss mig " sa jag och hon stog chockat ett tag innan hon snabbt gick fram till mig där jag satt. Jag satte den handen jag inte skadat bakom hennes nacke för att sen kunna dra ner henne mot mig. Jag tröck mina läppar hårt mot hennes och hon la snabbt sina armar försiktigt runt min nacke. Jag hoppade bak en aning i sängen så att jag sen kunde dra upp henne i mitt knä. Hon slingrade sina ben runt min midja och jag orkade inte bry mig om att min kropp skrek av protest utav berörningen men jag kunde inte bry mig mindre. Jag drog henne närmre mig och hon flätade in sina fingrar i mitt hår för att sen kunna dra mig ännu närmre, om det nu var möjligt.

Ett litet plågsamt stön lämnade mina läppar när hon lät sina fingrar lätt glida över mina kind där ett av mina djupa sår var placerat.


Hon drog sig snabbt undan och la tillbaka sina händer runt min nacke istället.

" Jag är ledsen "

" Var inte det " sa jag och hon skrattade.

" Juste jag glömde, jag får ju inte bry mig om din säkerhet "

" Nej " sa jag och drog med fingrarna över hennes käkben. Hon la sin hand över min och begravde ansiktet i insidan av min hand, för att sen placera lätta kyssar längst min tumme innan hon möte min blick.

" Du borde villa, för jag antar att du inte sovit så bra medans jag vart borta "

" Inte så värst, men jag kan vänta en liten stund till. Jag är inte så trött ändå " sa jag och en stor gäsp slapp ur min, vilket fick henne att skratta kort.

" Sova nu " sa hon bestämt och nu var det jag som skrattade.

" Bara om du sover här tillsammans med mig " sa jag och hon skakade snabbt på huvudet.

" Nej, jag vägrar "

" Hej det är lugnt. Jag kommer inte tvinga dig så länge du inte vill, kanske tjata lite men aldrig tvinga dig till något du inte vill eller är redo för det "

" Det är inte det att jag inte vill, för det vill jag. Det är bara der att du är skadad och jag vill inte göra det värre "

" Du kommer inte skada mig, jag lovar "

" Har du glömt bort dom två gångerna jag hoppade på dig och ena gången nästan dödade dig. Det kommer säkert hända en gång till minst och nu blir det ju ännu värre eftersom du redan är skadad "

" Ja, men det som kommer skada mig mest är om du inte vaknar upp vid min sida imorgon " sa jag och flätade ihop mina fingrar med hennes.

Ninja satt nu tyst och bara kollade på mig. Så jag tog det som ja.

Jag hoppade bak ännu mer i sängen med Ninja fortfarande i mitt knä och började sakta luta mig tillbaka till liggande position. Ninja satt fortfarande gränslande över mina höfter så jag klappade lite på sängen bredvid mig. Hon tvekade en liten stund innan hon med en suck la sig ner bredvid mig.

" Om jag råkar göra dig illa " började hon men jag avbröt henne snabbt genom att pressa mina läppar lite löst mot henne.

" Du kommer inte göra mig illa, jag lovar " sa jag och hon skrattade.

" Du är omöjlig "

" Japp, det är bara att du vänjer dig "

" Jag antar det " sa hon och jag la en arm runt hennes midja och vände henne imot mig.

" Du vet inte hur gärna jag bara vill slänga armarna runt dig för att kunna trycka min kropp närmre din ” sa hon och jag skrattade.

” Gör det då, I don’t mind ”

” Jag kan inte ” sa hon och drog lite lätt med fingrarna över mitt bröst.

” Varför inte? ”

” För att du är skadad och jag kan typ inte röra dig någonstans utan att jag gör illa dig ”

” Bara så att du vet så stor jag hellre ut med den smärtan än att jag inte får ha dig nära mig ” sa jag och jag såg hur en röd nyans tog över hennes kinder.

Jag la min hand på henens kind för att sen lyfta upp hennes ansikte mot mitt och tvinga henne att möta min blick. Hon lutade sig närmre mig så att våra läppar nu snuddade vid varandra och jag nu kunde känna hennes andetag mot mitt ansikte.

Jag stönade klagande och hon skrattade kort innan hon lutade sig den sista biten fram till mig. Jag drog lätt med tungan över hennes läppar och hon särade snabbt på dom för att möta min med sin. Hon drog med fingrarna lätt över min mage och mitt bröst, vilket fick hela min kropp och knottra sig. Ilningar gick längst hela min kropp och ett stön lämnade mina läppar.

Ninja skrattade svagt framför mig och pussade mig snabbt på kinden innan hon begravde ansiktet vid min hals grop.

” Du måste sova nu ” sa hon och jag skrattade.

” Visst, god natt ”

” God natt ” sa hon och jag pussade henne snabbt på pannan innan jag la ner huvudet på kudden.

 

Jag vaknade av att ett par läppar trycktes lätt mot mina och stog över instinkten att smälla till personen framför mig. Jag besvarade istället kyssen innan jag drog mig undan och öppnade ögonen för att mötas av en flinande Justin.

” Jag sa ju att du inte skulle attackera mig idag ” sa han och jag skrattade.

” Den här gången ja, men nästa gång kanske ”

” Det tror jag inte ” sa han och kysste mig lite snabbt innan han satte sig upp med väggen som ryggstöd. Jag gjorde likadant och lutade mitt huvud lite lätt mot Justins axel.

” Så vad vill min lilla sjukling göra nu då? ”

” Egentligen skulle jag bara vilja ligga i vardagsrummet med dig och kolla på någon film ”

” Då gör vi det ”

” Det kan vi ju inte göra, spelledaren tror ju fortfarande att du bara utnyttjade mig ”

” Ja och du tror inte att det är lite misstänkt att vi just sovit i samma rum ”

” Jo, det kanske inte var en så bra ide än då ”

” Det är inget problem, det är bara att vi spelar ännu ett spel med honom ”

” Va? ” sa Justin frågandes och jag skrattade.

” Ja, vi kan fortfarande vara tillsammans när vi är där ute om vi spelar att jag övertygat dig att jag älskar dig fast jag inte gör det. Så, så fort du inte ser så gör jag små saker som visar att jag egentligen inte vill vara med dig ”

” Och vad skulle det vara för saker ”

” Saker som att efter jag kysst dig göra äckliga miner och så fort jag kommer in i köket så tvättar jag munnen som att jag skulle vilja få bort smaken från dig. Såna saker ”

” Okej ” sa Justin och ställde sig upp. Men han hade svårt att gå själv så jag la en stödjande arm runt hans midja för att sen börja styra honom bort mot vardagsrummet.

 



 

 


Kommentarer
Postat av: Linn

azum sausage på de här kapitlet! =D<3

2012-09-02 @ 12:36:42
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se
Postat av: Liv

Awesome kapitel!

2012-09-02 @ 12:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback