Svar till Liv!

 
 
Har du inte härmat en annan blogg? för det finns ett exakt lika dant kapitel på den bloggen (kommer inte i håg vad den heter)
 
Svar: Jag har ingen anning om den här prologen liknar någon annan då jag inte läser så många andras och av dom jag läser så är det ingen som har en liknande handling så jag vet inte. Men jag kan lova er att om prologen kanske påminner er om någon annan novell så är det för att vi har kommit på en liknande ide men jag har inte härmat någon så det kommer vara en helt annan berättelse efter. Det här är ju bara första inläget på den här novellen och därför har det inte hänt så mycket, men jag hoppas att ni litar på mitt ord när jag säger att jag inte tagit någons ide. För jag vet själv hur sur man blir när någon härmar en och tar ens ideer. 
 
 
Om ni inte har läst prologen till This was nerver planed sän å ligger den precis här under.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jssmn

SV; Åh tack så otroligt mycket tjejen! ;) Gillar du den hitills då? Haha<3 Du är så söt!

OFC, gör vi ett länkbyte! Säg till när du har lagt till mig i dina länkar så gör jag detsamma med dig;)

BTW, Ariana & Justin = Sötaste ever ;)

2012-10-14 @ 19:24:51
URL: http://jssmn.blogg.se
Postat av: Jssmn

Hihi awesome! Lägger till dig med nu :D Och tack så otroligt mycket sötnos, du anar inte hur otroligt mycket det betyder för mig :) Kram kram;D

2012-10-14 @ 22:54:50
URL: http://jssmn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback