Game on kapitel 29



Hon ställde sig på tå så att hon kom i samma höjd som jag och lutade sig närmre mig. 
Hon pressade sina läppar mot mina snabbt innan hon började kyssa mig över halsen och upp bakom örat.
” Det här är inte över än ” viskade hon innan hon snabbt gick ut mitt grep och ut mot rummet där resten satt. Jag stog ensam kvar en stund och tänkte på vad hon sagt.
Hon tänkte ge igen för det här och på det sättet hon sa det får mig att tro att hon planerar något riktigt ordentligt.




" Så vad ska vi göra nu då? " frågade jag efter att vi ätit frukost och vi gått upp till Justins rum.
" Idag har jag en ledig dag sen har jag en dag fylld med massa intervjuer innan vi ska flyga över till Spanien bo dagen efter och på hotell där några dagar sen åka vidare någon stans med buss "
" Ska vi till Spanien? "
" Japp, ska ditt och göra lite intervjuer och sånt där "
" Kommer du inte ha någon fritid? "
" Jo det kommer jag väll ha, vaddå då? "
" Jag har hört att stränderna där är rätt fina stränder där och att en hel del är rätt undan
gömda "
" Så det säger du "
" Mh " sa jag och lutade mig närmre honom. Jag trycker mina läppar mot hans men drog mig snabbt undan när någon knackade på dörren.
" Det här är ju varför jag håller er i två olika rum " sa Pattie bakom oss och Justin suckade högt.
" Mamma seriöst, när ska du sluta med det här. Vi har vart ihop i snart två månader och jag är ledsen att sabba din bild om mig, men vi delade säng redan dag efter vi blev ihop på cupen " sa Justin och Pattie kollade chokat på honom.
" Inte så länge du är under mitt tak "
" Men när vi åker till Spanien kommer vi bo på hotell och det är inte under ditt tak " sa Justin och log belåtet.
" Justin jag "
" Mamma jag är 18 år nu, jag bestämmer över mig själv nu. Jag behöver inte fråga dig om lov hela tiden om allt "
" Men Naila är inte 18 år än " sa Pattie snabbt och kollade på mig.
" Om vi säger så här, Nailas mamma har inget imot det "
" Och hur vet du det, har du pratar med henne eller "
" Låt mig bara säga att hon redan börjat prata om att bli mormor till våra barn " sa Justin och nu tappade Pattie nästan hakan.
" Okej ni får dela rum, men mormor vill jag inte bli riktigt än " sa hon fortfarande lite chockat innan hon vände om och gick ner till vardagsrummet.
" Det där gick ju bra " sa jag och Justin skrattade.
" Inte direkt, men jag orkar inte med att hon ska vara över oss hela tiden "
" Jag fattar vad du menar, men behövde du verkligen dra upp det där med min mamma och barnbarn "
" Det fick ju henne att ge sig, eller hur " sa han och jag skrattade.
" Kanske det, men vi är fortfarande under hennes tak "
" Ja men om bara några dagar är vi på ett fint hotell som inte ägs av min mamma " sa Justin med ett flin på läpparna. Han lutade sig närmre mig och pressade sin läppar snabbt mot mina innan han drog sig undan när Pattie ropade.
" Jag hör inget pratande "
" Mamma " ropade Justin klagande tillbaka och vi hörde skratt nere från vardagsrummet.
" Ni är fortfarande under mitt tak " ropade hon och Justin suckade.

*

Justin hade äntligen en ledig dag och efter som det var sommar och fint väder skulle vi åka till stranden. Jag tog med mig badkläderna in till badrummet och drog snabbt på mig dom innan jag drog på mig ett par shorts och en tröja. Jag gick tillbaka till Patties rum och stoppade ner det saker jag ville ha med mig och satte glasögonen på huvudet innan jag gick ut till bilen där Justin väntade tillsammans med Kenny; Ryan, Alfredo. Jag hoppade in i fram bredvid Justin och han började snabbt köra iväg mot stranden.
Justin parkerade så nära stranden som möjligt och vi började gå bort mot ett ställe där det var mindre folk på. Men givetvis så skulle några av hans fans se honom vilket resulterade sig i att efter ett tag visste hela stranden.
När vi stannat för femte gången orkade jag inte med deras skrik längre så jag åt Justin att han kunde komma senare och vi andra fortsatte bort till deras lilla ställe. Jag packade snabbt upp mina saker innan jag drog av mig kläderna och sprang ner till det lite kalla vattnet.
Jag stog lite i mina egna tankar och tänkte lite på allt möjligt, men drogs ur mina tankar när någon hög mig lätt i sidan.
Jag tänkte precis slänga mig i personens famn då jag trodde att det var Justin, men mötes i stället av en väldigt bekant ansikte.
Ett stort leende spred sig på mina läppar och jag kramade om honom hårt.



Jag sa hejdå till mina fans och gick bort till det stället vi brukar ligga på. Men när jag kom ditt låg inte Naila där, utan hon stog i vattnet med armarna hårt slingrade runt en annan kille.
” Vem är det där? ” frågade jag killarna som fortfarande inte hoppat i och dom skakade bara på huvudet.
” Ingen aning, ena sekund var hon helt själv och i nästa stog dom och kramades ” sa Alfredo och jag nickade till svar innan jag snabbt drog av mig mina kläder och började gå bort mot dom. Jag hörde hur killarna skrattade bakom mig och jag skakade bara på huvudet. Kanske jag bara överdrev men jag kan inte hindra att jag blir svartsjuk.
” Hej beautiful ” viskade jag vid hennes hals och lindrade mina armar runt hennes midja.
Jag kollade upp på killen som hon stog och pratade med och ville se någon slags reaktion men han hade fortfarande samma stora leende på läpparna, vilket irriterade mig lite.
” Så nu får jag äntligen möta min kusins pojkvän då ” sa han och räckte fram en hand mot mig.
” Va? ” sa jag förvirrat och Naila skrattade.
” Petter det här är Justin, Justin det här är Petter min kusin ” förklarade hon men det tog ett tag innan det sjönk in.
” Kusin, du menar. Att han inte flörtade med dig ”
” Ja, för det skulle ju bara bli lite konstigt om han flörtade med mig ”
” Förlåt, jag drog nog lite för förutfattade meningar. Justin ” sa jag och tog tag i hans hand.
” Men hallå Naila, vi får höras. Jag måste verkligen gå nu ”
” Åh visst ” sa hon och dom kramades snabbt innan hon började springa tillbaka till huvud delen av stranden.
” Så det där var ju inte pinsamt ” sa jag och hon skrattade.
” Det kunde ha gått värre ”
” Eller hur ” sa jag och tillbaka upp på stranden då min mage började kurra.
” Kan vi inte äta något, jag svälter snart ”
” Visste, men vem ska vakta sakerna? ” sa Alfredo och ställde sig snabbt upp.
” Jag kan vakta sakerna, jag måste ändå ringa mamma och se hur det är med henne. Men köp något till mig ” sa Naila och jag nickade snabbt till svar innan vi killar började gå bort till den lilla affären som låg bara några meter bort.

*

Vi fick vår mat och vi började gå tillbaka till vår plats.
” Nej mamma, jag har inte börjat tänka på att gifta mig eller starta familj med Justin. Hm, jag vet inte varför. Kanske för att vi båda är väldigt unga. Hejdå mamma ” sa Naila och slängde sin mobil på sin väska.
” Har du ett sånt där trevligt samtal med din mamma igen ” sa jag och Naila vände sig mot mig. Jag la ner maten och la istället mina armar runt hennes midja.
” Jag tycker skillnaden mellan våra mammor är väldigt fascinerande ”
” Och varför tycker du det? ”
” Kom igen. Min mamma låter mig knappt röra dig, medans din mamma tycker att vi ska gifta oss och hoppa i säng så fort som möjligt typ ”
” Något mitt i mellan skulle vara bra ” sa hon och jag skrattade.
Utan egentligen tänka mig för lutade jag mig närmre henne och pressade mina läppar hårt mot henne, men drog mig snabbt undan när det så vanliga blixtrarna från kameror började blända oss.



Naila suckade högt och satte en hand för ansiktet för att försöka få bort blixtrarna som fortfarande haglade över oss.

*

Vi hade stannat i tre timmar till innan vi började gå tillbaka till bilen och frågorna haglade över oss. Som av paparazzina fick jag frågor som, är ni tillsammans, är hon din flickvän, hur länge har ni vart tillsammans, kommer hon följa med dig till Spanien och av mina fans fick jag kommentarer som, varför är du med henne, hon utnyttjar ju dig bara och Justin kan du inte se att hon är falsk och så fort hon blir nöjd med det hon fått kommer hon att lämna dig. Sen dom alltid lika irriterade kommentarerna när dom kallade henne hora, slampa och massa annat som jag såg att Naila tog åt sig mer än hon vill erkänna.
” Är du okej? ” frågade jag och hon nickade till svar.
När vi gått en bit till orkade jag inte med det här längre. Jag vände mig mot Naila och satte en hand vid hennes kind för att vrida henne ansikte mot mig. Jag pressade mina läppar hårt mot hennes och kunde nästan känna hur hon log mot mina läppar. Jag såg hur blixtrarna blev som aldrig för och jag lutade mig lite bak för att kunna kolla ner på en leende Naila.



” Duger det svaret ” sa jag och öppnade snabbt bildörren till Naila så att hon kunde hoppa in innan jag gick runt till min sida av bilen.





Så nu är det upp och nu har dom äntligen gått ut med att dom är ihop och nu när dom ska till Spanien kan saker äntligen börja hända.
För jag har en del planerat som jag hoppas att ni kommer uppskta.
Ska försöka få upp ett kapitel imorgon också men är inte helt säker, då jag för det första har match, sen så kommer min kusin sova över hos mig så jag vill inte var osocial då vi inte träffas så ofta.
Men kommentera gärna!!


 


Kommentarer
Postat av: Linn

Hehehhehehehe! I'm so excited. Meeeeer! ;)

2012-05-17 @ 09:01:53
URL: http://Http://juustanordinarygiirl.blogg.se
Postat av: Annie

Jättebra! :D meer! ;)

2012-05-17 @ 19:16:39
Postat av: tessan

jättebra!! vill veta vad hon ska göra för bus!

2012-05-17 @ 19:48:47
Postat av: Liv

Awsome!

2012-05-18 @ 13:19:49
Postat av: A-king<3

Jätttttebra! wihooo meeeer! ;)

2012-05-20 @ 11:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback