Just Twitter Kapitel 43


Previous

När vi kom upp på vårt rum orkade ingen av oss byta om så vi slängde oss snabbt på sängen och Delian la sig med huvudet på mitt bröst. Jag la min arm runt henne och hörde nästan direkt hur hennes andetag blev tyngre och djupare.
Jag stort för mig själv när jag kollade ner på den vackra tjejen i min famn som jag nu skulle få spendera mycket tid med på dom här kommande veckorna. Få ha henne i publiken när jag kör mina konserter och bara få se hennes vackra ögon varje morgon när man vaknar.
Sen han jag inte tänka mer på det för sen föll jag i djup sömn.





Jag vaknade upp av att någon öppnade gardinerna så att solen lös rakt på mig. Jag vred lite på mig och drog upp täcket över huvudet. Jag kände hur någon drog bort täcket så jag stönade klagande och kollade upp på Kenny som stog med ett stort leende på läpparna.
" God morgon sömntuta " sa han och jag satte mig upp. Jag kollade bredvid mig och såg att Justin inte låg kvar.
" Justin är borta på arenan, han bad mig ge det här till dig " sa han och sträckte fram ett liten pappers bit. Jag tog snabbt imot det och läste snabbt igenom det.

' Godmorgon älskling hoppas att du sovit gott. Jag är i alla fall iväg för att arbeta lite med konserten så jag stack ganska tidigt och tyckte det var lite onödigt att du var här innan så jag tänkte låta dig sova lite längre. Älskar dig / Justin '

Jag log stort och kollade upp på Kenny sim börjat gå bort mot dörren.
" Kenny när ska jag vara där då? "
" Vi andra åker om en och en halv timme. Så om jag var dig skulle jag byta om snabbt och gå ner och äta innan vi åker iväg "
" Okej syns sen " sa jag och Kenny gick ut.
Jag ställde mig upp och gick bort till det lilla köket som vi hade. Skåpen och allt annat var tomt så jag fick bort till telefonen. Jag beställde upp lite rum service och dom kom snabbt upp med min mat.
Jag satte mig ner framför tv och åt långsamt upp min mat medans jag kollade på big bang som var ett av mina favorit program. När avsnittet var klart och jag ätit upp min mat gick jag bort till väska för att byta om. Jag  drog fram ett par shorts som var låg i midjan och en blå liten genomskinlig blus. Jag tog med mig det in på badrummet där jag tog en snabb duschen innan jag drog på mig kläderna och knöt upp blusen lite så att man kunde se min navel piercing. Jag ställde mig framför spegeln och kammade igenom mitt trassliga hår. Jag drog på lite maskara och kajal på ögonen innan jag gick tillbaka till sovrummet. Jag drog till mig min mobil och hörlurarna innan jag gick ut och stängde dörren efter mig. Jag stoppade ner nyckeln i fickan och dansade bort till hissen. Jag åkte ner till entrén där Pattie och Kenny stog och väntade på mig.
" Ska vi åka eller? " frågade Pattie när jag kom fram till dom.
” Visst jag ska bara hämta bilen så ni kan vänta där ute ” sa Kenny och gick bort mot garaget.
Jag och Pattie gick och ställde oss ute på gatan så det bara var för Kenny att snabbt hämta upp oss. Kenny kom körande och vi hoppade snabbt in i bilen. Vi körde bort mot arenan där det var mer fans som blev helt galna så fort dom såg bilen kommandes i hop om att det var Justin som kom. Vilket han absolut inte var då han just nu ska ha soundcheck. Vi åkte bort till någon speciell parkering där det även stog sex stycken stora bussar som vi skulle fortsätta turnén med sen. Vi hoppade ur bilen och gick bort till en bakdörr där det stog två vakter som snabbt släppte in oss utan att säga något. Jag följde efter Kenny och Pattie en bit tills jag hörde hur några tjejer skrek högt och jag antog att Justin skulle börja med sin soundcheck.
” Hej är det okej om jag går och kollar på Justins soundcheck? ”
” Visst ta den där dörren där så går du bara framåt sen så kommer du ut lite på sidan av sitt platserna vilket kanske är bra då du inte vill att dom ska se dig ” sa Pattie och jag tackade henne och började gå bort längst korridoren som lede till scenen. När jag kom ut såg jag att det var runt hundra tjejer som stog och tryckte sig framåt för att komma närmre Justin som stog och svarade på deras frågor. Jag gick lite närmre och satte mig ner på en stol som låg till höger om scenen.


Jag gick ut på scenen för att börja med min soundcheck och det var kul att komma igång med allt det här igen. Visste det kunde vara väldigt stressigt ibland men det får man väll stå ut med. Jag menar livet är ju ingen dans på rosor direkt. Jag började besvara några frågor och efter ett tag kom Delian och satte sig på en stol till höger om scenen en liten bit bort så att mina fans inte skulle se henne. Hon märkte att jag stirrade på henne och hon log stort. Hon bet sig sexigt i läppen och drog handen igenom håret och ner mot bröstet där hon knäppte upp en knapp på hennes blus. Hon drog med tungan över hennes överläpp och jag fick svårt att slita blicken ifrån henne.


Jag drog bort blicken när ett av mina fans frågade fall jag mådde bra.
” Ja jag mår bra, jag är bara lite trött men annars är allt perfekt ” sa jag och lät min blick glida bort mot Delian som satt och retade mig genom att dra handen längst benet och andra saker som hon förmodligen visste funkade för att få killar på fall.

Jag avslutade soundchecken och sa hejdå till tjejerna innan jag gick bort till mitt omklädnings rum. Jag hade inte kunnat koncentrera mig på hela soundchecken då Delian satt och irriterade mig under hela. Inte för att jag hade haft något imot det i andra situationer men det var svårt att svara på alla frågor som mina fans hade frågat vilket. Det var flera gånger jag stammade fram mitt svar och Delian hade bara skrattat varje gång. När jag kom bort till mitt rum såg jag Delian och Kenny prata en liten bit bort. Fast nu hade hon knäppt blusen igen.
” Delian kan jag få prata med dig en stund ” ropade jag och hon vände sig mot mig.
” Visst jag kommer ” ropade hon och sa något till Kenny innan han kom skuttandes .
” Vad är det? ” frågade hon och jag drog in henne i mitt omklädnings rum. Jag slängde igen dörren efter mig och tröck upp henne mot väggen.
” Hej på dig ” sa hon och skrattade kort innan jag tröck mina läppar hårt mot hennes. Hon la armarna runt min nacke och drog mig närmre henne.



Justin drog sig undan en liten bit och lutade sin panna mot min.
” Du måste sluta med det där ” sa han och jag skrattade.
” Varför jag får ju som jag vill genom att göra det ”sa jag och härmade vad Justin sagt till mig igår ”
” Haha du är jätte rolig, men snälla jag kan inte koncentrera mig där upp ”
” Jag vet det är ju det som är planen och jag antar att den funkar eftersom jag nu står upptryck mellan dig och väggen ”
” Ja din lilla plan fungerade så ” var allt han hann säga innan Scooter kom in i rummet med Kenny tätt bakom sig. Dom kollade chokat på oss och Justin bakade ett steg ifrån mig och en rodnad steg på han kinder.
” Eh jag skulle bara säga till Justin att du måste börja byta om och Delian Pattie undrar fall du skulle kunna hjälpa henne med något bort vid scenen ” sa Scooter och gick snabbt ut ur rummet.
” Kom ihåg vad jag pratade med er om att skydda er ”  sa Kenny och gav oss en menande blick.
” Vi kommer ihåg ” sa Justin lite buttert och Kenny skrattade.Kenny gick ut ur rummet och stängde dörren efter sig.
” Vi syns sen Justin okej ” sa jag och gav Justin en snabb kyss på kinden innan jag gick bort mot scenen där pattie stog och väntade på mig.
Jag ställde mig vid sidan av scenen så att jag såg allt men på ett ställe där kamerorna inte filmade. Justin kom upp på scenen och alla tjejer började skrika högt. Justin slog upp i ett stort leende och sa några ord innan han började sjunga på både nya och gamla låtar.



Man kunde inget annat än att bara stå och njuta. Han hade bara en sån vacker röst som jag lovar att varje tjej faller för, men vågar inte erkänna det.
Justin avslutade konserten och kom gåendes mot mig. Han hoppade snabbt av scenen och kramade om mig. Jag kramade honom tillbaka och orkade inte bry mig om att nämna stanken då Justin bara skulle krama om mig hårdare.
” Förresten du åker tillbaka med mamma till hotellet nu ” sa Justin och jag kollade upp på honom.
” Varför har jag gjort något fel? ”
” Du vet vad du har gjort och det skulle vara trevligt att kunna prata med mina fans utan att någon stör under tiden ”
” Oh kom igen, you totally liked it ” sa jag och drog ner handen mot hans bröst. Men Justin stoppade mig snabbt genom att greppa ett fast grepp om min handled.
” Yes i did, men i lite andra omständigheter när det inte är över 20 000 personer runt omkring oss som det är just nu ”
” Kom igen varför så skinkig ” sa jag och kollade roat upp på honom.
” Vi syns på hotellet okej ” sa Justin och kysste mig snabbt innan han började gå bort till något rum där man kunde fotas och få en autograf  från Justin ”
 ” Jag älskar dig ” ropade jag efter honom och han vände sig om.
” Jag älskar dig också ” sa han och jag gick bort till Pattie som redan väntade i bilen. Jag hoppade in i bilen och hon började köra bort till hotellet.

När vi var framme sa jag snabbt god natt till henne innan jag åkte upp till mitt och Justins rum. När jag kom in drog jag snabbt av mig mina jobbiga skor och skuttade in till sovrummet där det fanns en lite stereo. Jag drog på the voice och dom körde just nu 2 timmars non stop. Jag började dansa runt lite i rummet och efter ett tag tog jag av mig mina jobbig shorts som börjat skava i midjan. Jag knäppte även upp blusen så den nu hängde ner precis nedanför min rumpa och man kunde se mina så vackra underkläder. Men Justin sa att det kunde ta minst en och en halv timme att skriva autografer så jag kunde dansa runt lite ett tag innan Justin kom tillbaka.




Haha lyckades få upp ett kapitel idag även fast det stog lite still i bötjan men det gick.
Men vad tycker ni?
kommer Justin hinna hem innan Delian slutar dans?
Kommentera!!


Kommentarer
Postat av: Lea

Hoppas att Justin kommer tillbaka när hon dansar XD

2012-03-05 @ 23:40:06
Postat av: Linn

Hahahhahahahahahaha! Jag ÄLSKADE detta kapitel! Fortsätt såhär! Hehe... :DDDDDD

2012-03-06 @ 06:59:19
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/
Postat av: Ebba

Haha meeeer!!

2012-03-06 @ 14:33:07
URL: http://belibersmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback