Game on kapitel 33



Låten började spelas om och jag antog att problemet var löst. Men micken fungerade fortfarande inte utan någon annans röst fyllde nu högtalarna och jag kunde lätt höra vem det var. Jag vände mig mot trappan som ledde upp på scenen och såg nu nio stycken personer kom upp gåendes på scenen med rosa kanin dräkter på sig. Jag såg att det var Naila som gick längst fram med Jaden efter sig som också sjöng till min låt. Fast med en lite annorlunda text.




Naila ställde sig precis framför mig med Willow, Chaz, Kenny och Ryan till höger om sig och Jaden, Ryan, Alfredo, Scooter till vänster om sig.
Jaden avslutade min låt och Willows låt Whip my hair började istället pumpas genom högtalarna. Fast även den här låten med lite annorlunda text till.

I shake my tail back and forth
I shake my tail back and forth
I shake my tail back and forth

Började Willow sjunga och dom alla började först lite smått röra på höfterna men när dom hörde hur mycket fansen skrattar började dom dansa lite mer och jag kunde inte låta bli att skratta. Min blick gled över dom alla men blick fastnade sen på Nailas rumpa.
" Go rabbits. Go rabbits, Go rabbits, Go rabbits " började min Dj och mina dansare sjunga och snart var även fansen igång och ropade med.
Naila vred lite på huvudet och hon måste ha sätt att jag stirrat på henne för ett stort belåtet leende spreds på hennes läppar. Hon vände sig mot mig och kom lite sakta dansandes fram mot mig. Hon gick runt mig med ena handen som hon drog längst mitt bröst, över ryggen och sen ett varv till, tills hon stog med magen mot min rygg och både händerna på mina skuldror.
Jag kunde känna hennes andetag mot nacken och en behaglig rysning gick längst hela min kropp. Mina armar kontrade sig och jag hörde hur Naila fnittrade bakom mig.
" Fryser du Bieber " sa hon roat och lutade sin haka mot min axel.
" Nej inte riktigt, jag tycker faktiskt det är ganska varmt här "
" Så det är alltså något annat som får dig att rysa "
" Hm " sa jag och hon skrattade.
" Är det något speciellt som får dig att rysa "
" Kanske det kanske " sa jag och hon skrattade. Hon drog med ena handen längst min arm och ryckte sen snabbt åt sig mikrofonen som var i min hand. Hon gjorde något tecken mot mina ljud fixare och sen hörde men ett litet brus innan musiken stängdes av.
Naila gick fram till kanten av scenen och höjde micken mot munnen.
" Hejsan allihopa, jag är ledsen att vi kommer och stör mit i konserten. Men vi tyckte att det var taskigt att Justin är den ända som får gå upp på scen och ha kul med er. Så jag hoppas att ni tyckte det här var lika roligt som vi tyckte att det var " sa hon och mina fans skrek högt.
" Sen vill jag bara säga en sista sak innan vi går av från scenen. Justin, jag måste tyvärr säga inför dina fans att du visst kan bli prankad och sen så ville vi vissa dina fans att det här även inte är första gången vi prankar dig " sa hon och pekade upp mot dom stor Tv skärmarna. Jag såg hur en video började spelas och såg sen att det var inspelat från när jag spelade in videon till Boyfriend. Jag såg hur Naila och dom åkte iväg med bilarna snabbt och hur nära jag var på att bryta ihop.
Jag hörde massa aaaaaaaaa och skrattande från publiken och jag vände mig mot Naila som nu hade ett stort belåtet leende på läpparna. Hon kom gåendes mot mig igen och jag drog snabbt in henne i min famn.
" Du vet väll att du inte kommer komma undan med det här. Jag kommer och tar min hämnd ska du se " sa jag och hon skrattade roat.



" Jag ser framemot det " sa hon och lutade sig närmre mig men drog sig snabbt undan sen då hon säkert kom på att vi inte var ensamma, utan att det är tusentals personer till här inne.
Mina fans började skrika något men jag kunde inte höra vad för än efter ett tag.



Jag lutade mig snabbt bak igen och kollade upp på Justin.
Jag vill så gärna bara kyssa honom men då förstörs min plan om att retas med honom tills han ger upp.
" Kyss henne, kyss henne, kyss henne, kyss henne " började hans fans ropa och Justin skrattade lite svagt framför mig.
Fansen fortsatte att skrika och jag kollade lite snabbt på dom innan jag vände mig mot Justin iga. När jag nu kollade in i hans ögon kunde jag se att han kollade lite roat på mig.
” The show must go on ” sa han och skrattade lite snabbt innan han lutade sig närmre mig. Han pressade sina läppar hårt mot mina och jag besvarade lite snabbt kyssen innan jag drog mig undan och lämnade kvar Justin ensam.

*

Justin hade fortsatt konserten som vanligt och kom nu in genom dörren som lede till hans omklädnings rum som vi som prankat Justin satt i.
” Så det där tyckte ni var roligt  ” sa Justin och vi alla skrattade lite.
” Va, vad pratar du om. Vi har inte gjort något ” sa jag och Justin kollade lite surt på mig.
” Och du borde speciellt sova med ögonen öppna i natt ” sa han och pekade på mig.
” Varför just jag, dom andra gjorde minst lika mycket som jag ”
” Ja, men jag antar att det var din ide och att det var du som fixade ihop allt ihopa ”
” Ja det kan jag väll ta på mig, men du borde fortfarande göra något mot dom också ”
” Jag borde väll, men jag vill inte. Dom är inte lika roliga att retas med som dig. Så du blir mitt lilla offer ”
” Vi får väll se vem som blir vems offer ” sa jag och han skrattade lite snabbt innan han gick bort mot badrummet för att ta en snabb dusch innan vi skulle åka iväg till någon resturang i närheten.
” Så jag antar att erat lilla prank spel fortsätter ” sa Scooter och kollade på mig.
” Jag antar det ” sa jag och följde Justin med blicken tills han stängde dörren in till badrummet. Jag vände mig mot dom andra igen och såg att dom kollade lite roat på mig.
Jag suckade bara högt och skakade lite på huvudet.
Jag satt tyst och lyssnade bara lite halvt på vad dom pratade om medans Justin duschade, men jag reste mig snabbt upp när Justin kom ut ur badrummet.
” Någon som är lite rädd att jag ska pranka henne lite eller ” sa Justin med skratt i rösten och jag hörde hur resten kom skrattandes efter mig.
” Nej jag tror bara hon är lite hungrig. Hennes mage har kurrat ända sedan vi kom av scenen ” sa Chaz och Justin skrattade.
” Hon äter ju nästan mer mat än du Chaz. Inte undra på att ni kommer så bra överens ”
” Jaja, vi kan alla hålla med att jag äter och älskar mat väldigt mycket. Men kan vi snälla åka iväg till resturangen nu så att jag kan få i mig lite mat innan jag dör av svält ” sa jag lite klagande och dom alla skrattade.
” Vi kommer, ta det lite lugnt ” sa Justin snabbt innan han öpnnade upp bilen.
Vi satt tysta under den korta bilturen till resturangen. Vi hoppade snabbt ur bilen och så fort vi kom ur bilen hade vi kameror upptryckta i ansiktet. Alla möjliga frågor haglade över oss och det är ett under att vi inte blev döda då fansen skrek en hel del också.
Vi lyckades komma in på resturangen och vi blev vissade till ett rum med ett stort bord där vi alla skulle få plats. En servetris kom in i rummet och gav oss menyerna innan han gick ur rummet och stängde dörren efter sig.
” Äntligen blev man av med allt skrik ”
” Jag antar att du inte riktigt är van med allt som har med Justin Biebers liv än ”
” Nej det kan man väll säga att jag inte riktigt har gjort. Det är inget man lär sig att hantera på bara några månader. Det är ju inte som ni som har fått leva med det i tre till fyra år ” sa jag och kollade sen ner på menyn.
Jag bläddrade igenom den lite snabbt innan jag valde mig för att ta talrik med en kött bit, stekt potatis, grönsaker och sås.
” Har ni bestämt er för vad ni vill ha? ” frågade servetrisen när han kom tillbaka och Justin nickade snabbt till svar.

 





 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahahahahahahahhahahahahahahaahahahhahaha! xD

2012-06-03 @ 00:53:46
URL: http://storiesbyyme.blogg.se/
Postat av: Linn

mer, mer, mer, mer, mer, mer! du ska bara höra klacken i mitt huvud, det är som en fotbollsmatch! xD

2012-06-03 @ 00:54:05
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/
Postat av: Liv

Awesome kapitel!

2012-06-03 @ 08:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback