Just like them - Justin Bieber

 
Ska äta snart men ska efter börja på kapitlet. Har fått en del ideer men jag skulle gärna uppskata om flera vill lägga in en liten ide i inlägget under. 
I alla fall så vill jag bara säga en liten sak innan jag gick iväg för att äta. Alltså jag kan bara inte vänta tills Justins   believe  acoustic och believe 2.0 kommer ut. Hör hört en del av låtarna som kommer vara med på Believe 2.0 och jag håller seriöst på att dö. Här är en av låtarna med honom om ni inte har hört den. SÅ JÄVLA BRA!!! säger jag bara.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ElsaEdlas

Hehej! Älskar dina noveller!
Kolla gärna in min novellblogg om Justin! Skulle betyda super mkt! Puss

2012-12-11 @ 19:08:56
URL: http://www.myachinsoul.blogg.se
Postat av: Elsa

Skrev in fel adress, testa den här ist:)

2012-12-11 @ 19:09:37
URL: http://www.myachingsoul.blogg.se
Postat av: Bella

NÄR SKA DU GÖRA EN EPILOG PÅ GAME ON!?!?

Svar: EH jag har faktiskt gjort en men det verkar som att den har försvunnit :O lägger till den igen så du kan bara gå in på game on igen så finns den där!! ;)
Just Twitter

2012-12-13 @ 07:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback