HELP ME, VIKTIGT!!!

 
Sitter just nu hemma framför datan och vill skriva ett kapitel som jag kan ge till er men jag har ingen aning på vad som ska hända nu efter att Justin är tillbaka. Har mer saker planerade till senare i novellen men just nu står det helt still för mig . Min fantasi är just nu under 0.
Vilket är varför jag frågar er. Vad tycker ni ska hända i det här kapitlet? kommentera vad ni tycker ska hända i det här kapitlet som jag ska försöka få upp idag och så kan ni ju alltid hoppas på att jag tar eran ide och i så fall kan jag skriva den personens namn som hjälpt mig under. Om hon/han vill det alltså!! :D
Men snälla hjälp mig, allt står verkligen helt still i mitt huvud just nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

justin och melindas kompis kan ju bråka elr nått. för justin tror att han försöker ta melinda ifrån honom.

2012-12-11 @ 15:43:46
Postat av: Anonym

Hej skulle du vilja ställa upp att gästblogga på min blogg om Justin Bieber? Söker 1-2 personer( gärna fler) som kan hålla bloggen uppdaterad nu om dagarna. Du hittar all info här: http://bieber.blo.gg/2012/december/soker-gast-bloggare.html#comment

Tack på förhand! <3

2012-12-11 @ 16:38:54
Postat av: Wendela

Kasper kan ju komma! :) Sen tror Justin kanske fel och går, sen ångrar han sig och kommer tillbaka, men de kramas de, och han missuppfattar igen, så Melinda förklarar. Kasper blir arg & går osvosv. Bara tips haha ;)

2012-12-11 @ 16:41:56
Postat av: Linn

jag tycker inte att det ska vara sååååå mycket drama nu när de precis har blivit tsm.. det kan vänta ett tag. men Kasper kan helt klart komma o bli arg på både Melinda o Justin. =) Stephanie eller vad hon hette kan ju oxå komma o fucka ur totalt. xP

2012-12-11 @ 17:51:57
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se
Postat av: JEN..<3

typ att Kasper kan komma och han blir arg på Justin för att han gjorde Melinda lässen eller något sånt

2012-12-11 @ 18:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback