GOD JUL!!!

 
Hejsan svejsan tänkte bara titta in lite snabbt för at thälsa er alla god jul och lite snabbt bara säga att kapitlet är på börjat och kommer förhoppningsvis upp imorgon som en julklapp. Det kommer då vara ett längre kapitel och jag lovar er att något spänande och stort kommer hända i det. Vet att väntan har vart lång men jag har haft väldigt mycket att göra dom senaste dagarma nu då det vart julfixande och allt sånt men jag hoppas att ni förstår. Jag älskar verkligen att skriva men jag har ett liv utanför det också om ni förstår vad jag menar.
 
I alla fall så kommer det förmodligen imorgon och tills dess kan ni väll lägga in en liten kommentar om vad ni fick i julklapparna under eran gran!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick en IPhone i Julklapp och Justin Biebers nyaste perfym Girlfriend <3

2012-12-24 @ 23:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback